onsdag 30 mars 2011

I love Zizzi


Idag tänkte jag att göra en Blondinbella! :-)  Jag tänkte göra lite reklam och dela med mig av shoppingtips!

Jo, när det nu är så att man är ett fetto så är det inte alltid lätt att hitta bra och snygga kläder. Många designers verkar tro att alla fetton har en förkärlek för murriga färger, tråkig design eller att alla fetton är äldre damer som gillar stil och design för just.. äldre damer.

MEN.. det finns ett underbart lysande undantag!! :-) :-) Som insett att fetton kanske oxå vill klä sig både snyggt och praktiskt. Och givetvis hittar vi denna design i landet som fattat vad snygg design är, dvs DANMARK!! Våra grannar i söder har inte bara Mads Mikkelsen, de har även bästa och snyggaste designen i många kategorier

Och Zizzi nu då, ett klädmärke för oss som inte har size zero.. och som inte vill se ut som en murrig tant iklädd ett stort, illa sittande tält. Kläder för vuxna, helt enkelt. Som känns bra att bära när man är en 40-taggare. Inte tant, inte för 22-åringar. Inte vulgärt, inte tråkigt.. bara väldigt snygga och genomtänkta kläder! Både moderna och tidlösa kläder men med en mycket snygg design som genomgående röd tråd. Och jag kan verkligen VARMT REKOMENDERA andra fetton eller kvinnor som har lite vackra kurvor detta märke! för i Zizzi-kläder känner man sig bekväm och snyggt klädd! Nu är det ju tyvärr så att med kläder i bra kvalité och snygg design så följer oxå ett skapligt högt pris. Men många gånger är det värt det. Sen finns det ju både second hand och det finns REA.

För värmlänningar kan ja upplysa om att en Zizzi-butik finns på köpcentrat i Charlottenberg. Eller, det fanns iaf en i höstas när jag var där, jag hoppas den finns kvar!! Vidare så har Ellos en del av deras sortiment!!

Länk till Zizzi: http://www.zizzi.dk/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar